+31 (0)6 1442 4317

Garantie en klachten

Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor vervanging.

Bij de beoordeling van een garantieclaim wordt wel in overweging genomen dat sommige zeer oude jaargangen misschien niet van een goede drinkbare kwaliteit zijn. Zodoende kunnen we de staat van de verkochte wijn niet garanderen.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kelderwijnen.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=NL. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Aanbieding

Bij besteding van minimaal 70 euro hebben we een leuke aanbieding voor u. Klik op onderstaande aanbieding naar keuze, voeg deze toe aan uw bestelling en gebruik de bijbehorende kortingscode.



Wijnkist voor 1 fles wijn
Kortingscode: gratiswijnkist
Luxe vintage look koloniale wijnkist
Kortingscode: vintagewijnkist

You have Successfully Subscribed!